H Οργάνωση της επιχείρησης είναι μια εργασία που θα πρέπει να προηγείται της δημιουργίας της. Σε μία μελέτη οργάνωσης καθορίζονται οι διαδικασίες λειτουργίας όλης της επιχείρησης, που αναθεωρούνται, βελτιώνονται, προσαρμόζονται σταδιακά σε όλη την διάρκεια της ζωής της.

Η Αναδιοργάνωση μιας επιχείρησης, είναι μια συνεχής διαδικασία, που επιβάλετε να γίνεται σε μεσοπρόθεσμα διαστήματα, για την προσαρμογή της εταιρίας στο εναλλασσόμενο επιχειρηματικό γίγνεστε. Κάθε φορά που γίνονται ή πρέπει να γίνουν αλλαγές στο εσωτερικό περιβάλλον η οργάνωση της εταιρίας πρέπει να «επικαιροποιήτε»

Κάθε εταιρία πρέπει να μεγαλώνει, αν δεν μεγαλώνει αρχίζει η «στασιμότητα» και η αρχή της παρακμής της. ‘Όσο μεγαλώνει πρέπει να αλλάζουν οι στόχοι της, οι στρατηγικές της, η οργανωτική της δομή και οι διαδικασίες λειτουργίας της για την επίτευξη των νέων στόχων.

Η διαδικασία αναδιοργάνωσης απαιτεί γνώση αρχών & κανόνων Διοίκησης (Management) & αντικειμενική προσέγγιση. Τα έμπειρα στελέχη της εταιρίας μας μπορούν να καλύψουν πλήρως και τις δύο αυτές προϋποθέσεις.

Διοικητική οργάνωση:|
  • Αξιολόγηση δομής και λειτουργικότητας
  • Εντοπισμός δυσλειτουργιών
  • Οργανόγραμμα
  • Ανασχεδιασμός Διαδικασιών
  • Έντυπα
  • Περιγραφές Καθηκόντων
  • Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
  • Εσωτερικός Κανονισμός Ελέγχου

Οργάνωση πωλήσεων:|
  • Ανάλυση συνθηκών και μεγεθών αγοράς
  • Διαδικασίες τμήματος πωλήσεων
  • Στόχοι Πωλήσεων
  • Ανάλυση πωλήσεων, σύγκριση με τους στόχους και ανάλυση αποκλίσεων
  • Έντυπα πωλήσεων
  • Κίνητρα bonus - στόχοι Πωλήσεων
  • Τμηματοποίηση πελατών / προϊόντων / γεωγραφικά
  • Προγραμματισμός επισκέψεων πωλητών
  • Στατιστικά πωλήσεων

Οργάνωση ανθρώπινων πόρων:|
  • Διαδικασίες
  • Έντυπα
  • Εργατική Νομοθεσία
  • Κώδικας Δεοντολογίας
  • Προγραμματισμός εκπαίδευσης
  • Σύστημα αμοιβών - κίνητρα παραγωγικότητας
  • Συστήματα αξιολόγησης
  • Τεχνικές βελτίωσης ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας
  • Ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας